Zagadnienia podstawowe
- Czym Platforma iGabinet mini różni się od portali internetowych z rejestracją wizyt?
- Co tak naprawdę zyskam dzięki uruchomieniu Platformy iGabinet mini?
- Czym Platforma iGabinet mini różni się od specjalistycznych wersji tych aplikacji?
- Czy Platforma iGabinet mini posiada dobre zabezpieczenia?
- Czy Platforma iGabinet mini może zostać rozszerzona o dodatkowe funkcje?
- W jaki sposób uruchomić rejestrację na stronie WWW mojej placówki?
- Mam wykupionych klika domen internetowych. W jaki sposób mogę je wykorzystać?
Czym Platforma iGabinet mini różni się od portali internetowych z rejestracją wizyt?
Platforma iGabinet mini jest oprogramowaniem od początku do końca promującym własną markę Twojej placówki. Masz zatem możliwość zaoferowania swoim klientom (pacjentom) nowoczesnych i interaktywnych rozwiązań bezpośrednio na Twojej stronie WWW, dzięki którym mogą całkowicie samodzielnie dopełnić wszelkich formalności rejestracyjnych.
Cały proces odbywa się bezpośrednio na stronie internetowej Twojej placówki i w jej własnej domenie, a udostępniane w ten sposób interaktywne mechizmy rejestracyjne skutecznie eliminują potrzebę odsyłania pacjenta do zewnętrznego serwisu, co zresztą może powodować konfuzję i być przysłowiowym marketingowym "strzałem w stopę". Alternatywą proponowaną przez Platformę iGabinet jest zatem promocja własnej marki placówki, a także jej własnej strony internetowej, co ma znaczący wpływ na utrwalenie w świadomości klientów (lub pacjentów) jej wyjątkowo nowoczesnego wizerunku.
Oczywiście w przypadku nieposiadania własnej strony internetowej, istnieje możliwość uruchomienia zupełnie nowej w ramach Platformy iGabinet, opartej o jeden z 300 gotowych szablonów graficznych i podpięcia do tej strony dowolnej ilości własnych domen.
Cały proces odbywa się bezpośrednio na stronie internetowej Twojej placówki i w jej własnej domenie, a udostępniane w ten sposób interaktywne mechizmy rejestracyjne skutecznie eliminują potrzebę odsyłania pacjenta do zewnętrznego serwisu, co zresztą może powodować konfuzję i być przysłowiowym marketingowym "strzałem w stopę". Alternatywą proponowaną przez Platformę iGabinet jest zatem promocja własnej marki placówki, a także jej własnej strony internetowej, co ma znaczący wpływ na utrwalenie w świadomości klientów (lub pacjentów) jej wyjątkowo nowoczesnego wizerunku.
Oczywiście w przypadku nieposiadania własnej strony internetowej, istnieje możliwość uruchomienia zupełnie nowej w ramach Platformy iGabinet, opartej o jeden z 300 gotowych szablonów graficznych i podpięcia do tej strony dowolnej ilości własnych domen.
Co tak naprawdę zyskam dzięki uruchomieniu Platformy iGabinet mini?
W pierwszej kolejności, jest to rozwiązanie umożliwiające znacznie lepszą organizację pracy całego zespołu, automatyzację komunikacji z klientami (pacjentami) a także rejestrację internetową na własnej stronie WWW, promując w ten sposób nowoczesną markę Twojej placówki.
Jak zostało wcześniej wspomniane, wszystkie interaktywne operacje, a także niezbędne procesy komunikacyjne odbywają się w Twoim imieniu, za pośrednictwem strony WWW Twojej placówki.
Mimo, iż tego rodzaju rozwiązania zyskują coraz większą popularność także w mniejszych placówkach, to nadal jest to ogromna przewaga konkurencyjna wśród placówek funkcjonujących na wyjątkowo konkurencyjnym rynku usługowym. W niedalekiej przyszłości zastosowanie takich rozwiązań stanie się koniecznością, aby nie tyle wyprzedzić konkurencję, co po prostu nie pozostać w tyle.
To zatem chyba najlepszy czas i możliwość, aby zapisać się w świadomości swoich klientów (lub pacjentów) jako inicjator i protoplasta nowoczesnych trendów wyjątkowej jakości obsługi, dając przykład pozostałym placówkom, którym i tak prędzej czy później przyjdzie uruchomić podobne rozwiązania i dociągnąć do standardu wyznaczonego przez innych. Teraz można uczynić to nawet za darmo.
Jak zostało wcześniej wspomniane, wszystkie interaktywne operacje, a także niezbędne procesy komunikacyjne odbywają się w Twoim imieniu, za pośrednictwem strony WWW Twojej placówki.
Mimo, iż tego rodzaju rozwiązania zyskują coraz większą popularność także w mniejszych placówkach, to nadal jest to ogromna przewaga konkurencyjna wśród placówek funkcjonujących na wyjątkowo konkurencyjnym rynku usługowym. W niedalekiej przyszłości zastosowanie takich rozwiązań stanie się koniecznością, aby nie tyle wyprzedzić konkurencję, co po prostu nie pozostać w tyle.
To zatem chyba najlepszy czas i możliwość, aby zapisać się w świadomości swoich klientów (lub pacjentów) jako inicjator i protoplasta nowoczesnych trendów wyjątkowej jakości obsługi, dając przykład pozostałym placówkom, którym i tak prędzej czy później przyjdzie uruchomić podobne rozwiązania i dociągnąć do standardu wyznaczonego przez innych. Teraz można uczynić to nawet za darmo.
Czym Platforma iGabinet mini różni się od specjalistycznych wersji tych aplikacji?
Platforma iGabinet mini jest oprogramowaniem utworzonym na podstawie specjalistycznych aplikacji dedykowanych (jak np. Platforma iGabinet medyczny: www.igabinet.pl) i jak sama nazwa wskazuje, oferując w porównaniu z wersją dedykowaną mniejszy zakres funkcjonalny.
Wersje dedykowane wprowadzają płatność opłaty abonamentowej w rozliczeniu miesięcznym, podczas gdy w przypadku Platformy iGabinet mini, w przypadku wybrania jednego z płatnych planów taryfowych, płatności opłat abonamentowych realizowane są w rozliczeniu rocznym. Wreszcie, wersja mini Platformy iGabinet nie posiada stałego wsparcia technicznego dostępnego bezpośrednio w systemie, które dostępne jest wyłącznie w wersjach specjalistycznych. Użytkownicy wersji mini mogą skorzystać jednak z instrukcji obsługi dostępnej w systemie.
Jeżeli możliwości Platformy iGabinet mini w pewnym momencie rozwoju placówki okażą się niewystarczające (np. będzie potrzeba obsługi elektronicznej dokumentacji medycznej w przypadku placówek medycznych), wówczas w dowolnym momencie istnieje możliwość przejścia z wersji mini do dedykowanej wersji specjalistycznej, co może odbyć się wraz z przeniesieniem wszystkich baz danych danych oraz ustawień wprowadzonych w wersji mini. Jeżeli placówka korzysta z planu płatnego Platformy iGabinet mini, to w przypadku przejścia na wersję dedykowaną, niewykorzystana część rocznej opłaty abonamentowej Platformy iGabinet mini, przechodzi na rzecz opłat miesięcznych w Platformie iGabinet.
Wersje dedykowane wprowadzają płatność opłaty abonamentowej w rozliczeniu miesięcznym, podczas gdy w przypadku Platformy iGabinet mini, w przypadku wybrania jednego z płatnych planów taryfowych, płatności opłat abonamentowych realizowane są w rozliczeniu rocznym. Wreszcie, wersja mini Platformy iGabinet nie posiada stałego wsparcia technicznego dostępnego bezpośrednio w systemie, które dostępne jest wyłącznie w wersjach specjalistycznych. Użytkownicy wersji mini mogą skorzystać jednak z instrukcji obsługi dostępnej w systemie.
Jeżeli możliwości Platformy iGabinet mini w pewnym momencie rozwoju placówki okażą się niewystarczające (np. będzie potrzeba obsługi elektronicznej dokumentacji medycznej w przypadku placówek medycznych), wówczas w dowolnym momencie istnieje możliwość przejścia z wersji mini do dedykowanej wersji specjalistycznej, co może odbyć się wraz z przeniesieniem wszystkich baz danych danych oraz ustawień wprowadzonych w wersji mini. Jeżeli placówka korzysta z planu płatnego Platformy iGabinet mini, to w przypadku przejścia na wersję dedykowaną, niewykorzystana część rocznej opłaty abonamentowej Platformy iGabinet mini, przechodzi na rzecz opłat miesięcznych w Platformie iGabinet.
Czy Platforma iGabinet mini posiada dobre zabezpieczenia?
Tak. Oprogramowanie z rodziny Platformy iGabinet oferuje najwyższy, wielopoziomowy system zabezpieczeń. W zakresie uwierzytelniania dostępu do systemu, stosowany jest dokładnie taki sam mechanizm, jaki możemy napotkać chociażby w bankowości elektronicznej.
Całkowita transmisja danych odbywa się przy wykorzystaniu bezpiecznego protokołu SSL, udostępnianego każdej placówce bez jakichkolwiek dodatkowych opłat. Dodatkowo, każdy z użytkowników systemu może posiadać własny poziom uprawnień do poszczególnych sekcji np. inny dla pracownika, specjalisty i menedżera placówki. Sam dostęp do systemu, może obejmować jedynie wybrane komputery w placówce, lub też być możliwym do zrealizowania jedynie w określonych godzinach przez uprawnione osoby. Wszystkie dane przechowywane na serwerach są podlegają automatycznym kopiom zapasowym, wykonywanym kilka razy dziennie.
Całkowita transmisja danych odbywa się przy wykorzystaniu bezpiecznego protokołu SSL, udostępnianego każdej placówce bez jakichkolwiek dodatkowych opłat. Dodatkowo, każdy z użytkowników systemu może posiadać własny poziom uprawnień do poszczególnych sekcji np. inny dla pracownika, specjalisty i menedżera placówki. Sam dostęp do systemu, może obejmować jedynie wybrane komputery w placówce, lub też być możliwym do zrealizowania jedynie w określonych godzinach przez uprawnione osoby. Wszystkie dane przechowywane na serwerach są podlegają automatycznym kopiom zapasowym, wykonywanym kilka razy dziennie.
Czy Platforma iGabinet mini może zostać rozszerzona o dodatkowe funkcje?
Istnieje kilka możliwości. Po pierwsze, jeżeli w dowolnym momencie pojawi się konieczność zwiększenia zakresu funkcjonalnego, istnieje możliwość przejścia na jeden z wyższych planów taryfowych w zakresie Platformy iGabinet mini, co pozwala na zwiększenie liczby obsługiwanych grafików (kalendarzy) pracy specjalistów.
Drugą możliwością jest rozszerzenie zakresu funkcjonalnego o dodatkowe możliwości np. w zakresie obsługi strony internetowej, wersji mobilnej aplikacji do obsługi za pomocą smartfona lub tabletu, czy też w zakresie komunikacji z klientami (pacjentami) w większej ilości języków obcych.
Wreszcie, trzecią z możliwości jest przejście z uproszczonej Platformy iGabinet mini na jedną z wyspecjalizowanych aplikacji dedykowanych np. na Platformę iGabinet medyczny dla prywatnych praktyk i przychodni lekarskich.
Drugą możliwością jest rozszerzenie zakresu funkcjonalnego o dodatkowe możliwości np. w zakresie obsługi strony internetowej, wersji mobilnej aplikacji do obsługi za pomocą smartfona lub tabletu, czy też w zakresie komunikacji z klientami (pacjentami) w większej ilości języków obcych.
Wreszcie, trzecią z możliwości jest przejście z uproszczonej Platformy iGabinet mini na jedną z wyspecjalizowanych aplikacji dedykowanych np. na Platformę iGabinet medyczny dla prywatnych praktyk i przychodni lekarskich.
W jaki sposób uruchomić rejestrację na stronie WWW mojej placówki?
W kontekście integracji interaktywnego panelu pacjenta na własnej stronie WWW mamy kilka wariantów.
Pierwszym wariantem jest sytuacja, w której placówka posiada już własną stronę internetową, na której chce umieścić interaktywne sprawdzanie terminów i rejestrację internetową - wówczas wystarczy wygenerować bezpośrednio z aplikacji specjalny kod, który w miejscu umieszczenia go na stronie WWW utworzy przycisk, uruchamiający interaktywny panelu umożliwiający odwiedzającym dopełnienie wszelkich formalności rejestracyjnych. Warto zauważyć, że ilość własnych stron internetowych, zewnętrznych serwisów czy portali internetowych z jakimi można w ten sposób powiązać rejestrację Platformy iGabinet, w żaden sposób nie jest limitowana.
Alternatywnym wariantem jest sytuacja, w której nowa strona WWW ma zostać uruchomiona w ramach Platformy iGabinet. Stronę internetową, która jest wówczas automatycznie zintegrowana z mechanizmami sprawdzania terminów i rejestracji on-line, można uruchomić zarówno w momencie rozpoczynania korzystania z Platformy iGabinet mini, lub też w dowolnym momencie w trakcie korzystania z tej aplikacji, bez względu na wybrany plan taryfowy (w tym plan darmowy). Strona WWW uruchomiona w ramach Platformy iGabinet oparta jest o jeden z 300 szablonów graficznych, które można w dowolnym momencie zmieniać. Narzędzia przeznaczone do jej obsługi uwzględniają m.in. system zarządzania treścią (CMS), zarządzanie materiałami graficznymi oraz automatyczną optymalizację pod wyszukiwarki internetowe (SEO).
Pierwszym wariantem jest sytuacja, w której placówka posiada już własną stronę internetową, na której chce umieścić interaktywne sprawdzanie terminów i rejestrację internetową - wówczas wystarczy wygenerować bezpośrednio z aplikacji specjalny kod, który w miejscu umieszczenia go na stronie WWW utworzy przycisk, uruchamiający interaktywny panelu umożliwiający odwiedzającym dopełnienie wszelkich formalności rejestracyjnych. Warto zauważyć, że ilość własnych stron internetowych, zewnętrznych serwisów czy portali internetowych z jakimi można w ten sposób powiązać rejestrację Platformy iGabinet, w żaden sposób nie jest limitowana.
Alternatywnym wariantem jest sytuacja, w której nowa strona WWW ma zostać uruchomiona w ramach Platformy iGabinet. Stronę internetową, która jest wówczas automatycznie zintegrowana z mechanizmami sprawdzania terminów i rejestracji on-line, można uruchomić zarówno w momencie rozpoczynania korzystania z Platformy iGabinet mini, lub też w dowolnym momencie w trakcie korzystania z tej aplikacji, bez względu na wybrany plan taryfowy (w tym plan darmowy). Strona WWW uruchomiona w ramach Platformy iGabinet oparta jest o jeden z 300 szablonów graficznych, które można w dowolnym momencie zmieniać. Narzędzia przeznaczone do jej obsługi uwzględniają m.in. system zarządzania treścią (CMS), zarządzanie materiałami graficznymi oraz automatyczną optymalizację pod wyszukiwarki internetowe (SEO).
Mam wykupionych klika domen internetowych. W jaki sposób mogę je wykorzystać?
Pytanie dotyczy najczęściej sytuacji, w której w ramach Platformy iGabinet zamawiana jest obsługi nowej strony WWW. Odpowiedź jest prosta - do wszystkich stron WWW działających pod kontrolą Platformy iGabinet, może zostać przypisana dowolna ilość zewnętrznych domen internetowych.
Taka operacja może zostać dokonana zarówno w momencie zamówienia, jak też w dowolnym terminie późniejszym w trakcie korzystania z oprogramowania. Dodatkowe domeny zewnętrzne są jednak opcjonalne, gdyż wraz z instalacją Platformy iGabinet mini otrzymujesz darmową domenę techniczną postaci: www.NazwaTwojejPlacowki.igabinet.pl , z której możesz korzystać w nieograniczony sposób.
Taka operacja może zostać dokonana zarówno w momencie zamówienia, jak też w dowolnym terminie późniejszym w trakcie korzystania z oprogramowania. Dodatkowe domeny zewnętrzne są jednak opcjonalne, gdyż wraz z instalacją Platformy iGabinet mini otrzymujesz darmową domenę techniczną postaci: www.NazwaTwojejPlacowki.igabinet.pl , z której możesz korzystać w nieograniczony sposób.
Odwiedź nasz profil: