Usługi oferowane w ramach Platformy iGabinet mini
W Platformie iGabinet od lat przywiązujemy ogromną wagę do transparentności zarówno w sposobie świadczenia tej usługi, jak też w pobieranych za nią opłatach. Prezentujemy Państwu szczegółowy cennik wszelkich usług dostępnych w ramach tego rozwiązania, z których nasi Klienci mogą korzystać zależnie od bieżących potrzeb.
Plany taryfowe w Platformie iGabinet mini
Darmowy plan taryfowy
Z Platformy iGabinet mini można korzystać bezpłatnie przez dowolny okres, ciesząc się przy tym dowolną ilością rezerwacji, wizyt i zabiegów, podobnie jak możliwością integracji rejestracji on-line z dowolną ilością stron WWW, serwisów i portali. Jedynym ograniczeniem planu darmowego jest praca na bazie danych do 500 pacjentów / klientów.
Plan darmowy jest też idealnym rozwiązaniem dla osób pragnących zweryfikować, czy koncepcje e-recepcji i rejestracji on-line się przyjmą, korzystając przy tym z rozwiązania z ponad 22-letnim doświadczeniem i szerokimi możliwościami rozbudowy. Zawsze istnieje także możliwość przejścia na jeden z planów płatnych, a nawet na rozwiązanie dedykowane.
Płatne plany taryfowe
Platformę iGabinet mini można również zamówić w jednym z płatnych planów taryfowych, które nie posiadają ograniczenia ilości pacjentów / klientów w bazie danych i różnią się ilością dostępnych kont (kalendarzy) specjalistów.
Wszystkie pozostałe konta (np. pracowników recepcji czy zarządu) są darmowe, przez co w każdym planie taryfowym można ich utworzyć dowolną ilość. Poniższe ceny stanowią opłaty miesięczne i są rozliczane w abonamencie rocznym.
Plan taryfowy Biznes: do 5 kalendarzy, dowolna ilość pacjentów / klientów w bazie danych89 zł / mies.
Plan taryfowy Pro: do 10 kalendarzy, dowolna ilość pacjentów / klientów w bazie danych149 zł / mies.
Plan taryfowy Enterprise: do 20 kalendarzy, dowolna ilość pacjentów / klientów w bazie danych249 zł / mies.
Plan taryfowy Super Enterprise: do 50 kalendarzy, dowolna ilość pacjentów / klientów w bazie danych499 zł / mies.
Opcjonalne usługi dodatkowe
Dodatkowe moduły rozszerzające
Moduły rozszerzają możliwości Platformy iGabinet mini, a ich koszt doliczany jest do opłaty abonamentowej.
Mogą być również zamawiane ad hoc, a zatem w dowolnym momencie korzystania z Platformy iGabinet mini.
Moduł obsługi i utrzymania wizytówki WWW19 zł / mies.
Moduł obsługi i utrzymania strony WWW39 zł / mies.
Moduł obsługi wersji mobilnej49 zł / mies.
Wysyłka wiadomości SMS
Obsługa zautomatyzowanej wysyłki wiadomości SMS stanowi uzupełnienie komunikacji realizowanej poprzez e-mail. Korzystanie z tego kanału komunikacji jest opcjonalne i zależy od indywidualnych ustawień powiadomień danego typu.
Wiadomość SMS wysłana na telefon odbiorcy w dowolnej sieci krajowej0.12 złWiadomość SMS wysłana na telefon odbiorcy w dowolnej sieci zagranicznej0.26 zł
Pozostałe usługi
Inne usługi świadczone indywidualnie na rzecz Klienta, które mogą być zamawiane w dowolnym momencie współpracy.
Certyfikat 256-bit SSL szyfrujący transmisję danych0 złUruchomienie strony WWW w dodatkowej domenie zewnętrznej0 zł
Opracowanie eksportu danych w wybranym formacie (XML lub CSV)99 zł
Usługa White-Label dla interaktywnego panelu pacjenta / klienta (opłata roczna)999 zł
Podane ceny są cenami netto. Zachęcamy również do zapoznania się z bogatą ofertą dedykowanych rozwiązań dla placówek medycznych.
Odwiedź nasz profil: